• 1399/11/05 - 21:52
  • تعداد بازدید: 458
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در راستای توسعه میزخدمت صورت پذیرفت؛

بارگذاری بخش سوالات متداول، در سایت کانون هرمزگان

به گفته پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری استان با توجه به شیوع ویروس کرونا، گسترش فعالیت‌های مجازی کانون پرورش فکری و استقبال مخاطبان از کارگاه‌های تخصصی برخط خدمات الکترونیکی میز خدمت گسترش یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در راستای توسعه دولت الکترونیک، استاندارد سازی تارنما و ارائه خدمات در میز خدمت بخش سوالات متداول در سایت کانون استان هرمزگان بارگذاری شد.
به گفته پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری استان با توجه به شیوع ویروس کرونا، گسترش فعالیت‌های مجازی کانون پرورش فکری و استقبال مخاطبان از کارگاه‌های تخصصی برخط خدمات الکترونیکی میز خدمت گسترش یافته است.
مدیر کل کانون استان گفت: در همکاری مشترک واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات کانون هرمزگان سوالات پرتکرار مخاطبین جمع آوری و در بخش میز خدمت سایت کانون هرمزگان به آدرس hormozgan.kpf.ir  پاسخگویی شد.
پشتکوهی افزود: با توجه به گسترش فعالیت های کانون در حوزه مجازی، بروزرسانی این بخش پیش بینی شده است.
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت