• 1403/01/26 - 12:27
  • تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکانون زبان ایران هرمزگان در گردهمایی فصلی مربیان،

مراکز کانون پرورش فکری بستری برای گسترش آموزش کانون زبان ایران خواهد شد

در گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز کانون هرمزگان با حضور مدیر کانون زبان و مسئولان بخش خواهران و برادران کانون زبان ایران هرمزگان از گسترش آموزش کانون زبان ایران در مراکز کانون پرورش فکری گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،پروین پشت‌کوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان ایران هرمزگان، در گردهمایی با مربیان مراکز استان بیان کرد:  کانون زبان ایران در آستانه‌ی ۱۰۰ سالگی است؛ که از سال ۱۳۰۳ بنیانگذاری شده است.

وی افزود: کانون زبان ۱۰ زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهد و فارغ‌التحصیلان آن، سریعا جذب بازار کار می‌شوند.

پشت‌کوهی ادامه داد: آموزش در کانون زبان عمیق و ساختاری است و ما زبان آموزانی از خارج کشور داریم که آنلاین آموزش می‌بینند.

مراکز کانون پرورش فکری بستری برای گسترش آموزش کانون زبان ایران خواهد شد

مدیر کانون زبان هرمزگان خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد از درآمد کانون زبان برای خدمات فرهنگی کانون پرورش فکری هزینه می‌شود. از این رو در نظر داریم از بستر مراکز فرهنگی هنری کانون با همکاری و مشارکت مربیان کانون در راستای گسترش آموزش های کانون زبان بهره گیری کنیم.

هانیه سالاری، مسئول مرکز خواهران کانون زبان هرمزگان در حاشیه‌ی این گردهمایی گفت: برای شهرستان‌هایی که در آنها شعبه کانون نداریم کلاس های آنلاین برگزار می‌ گردد.

وی افزود:  زبان‌های غیر انگلیسی طرفداران زیادی دارند؛ اما هم‌اکنون آموزش زبان آلمانی فقط برای گروه بزرگسال به صورت حضوری در بندرعباس برگزار می‌شود.

سالاری ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم مراکزی که به علت کرونا تعطیل شدند، دوباره راه‌ اندازی شوند.

امیر سراجی، مسئول مرکز برادران کانون زبان هرمزگان در این گردهمایی اظهار کرد: کانون در انتخاب مدرسِ آنلاین سختگیرانه و بادقت عمل می‌کند.

وی افزود: برای ترم آینده در سطح مکالمه‌ی ویژه به صورت حضوری پذیرش خواهیم داشت.

سراجی خاطر نشان کرد: کانون زبان در گروه سنی کودک (از پایان پایه اول تا پایان پایه چهارم)، در گروه سنی نوجوان (از آغاز پایه پنجم تا پایان پایه هفتم) و در گروه سنی بزرگسال ( از پایه هشتم به بعد) آموزش برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز قشم ظرفیت‌های زیادی دارد و به دنبال احیای کانون زبان آنجا هستیم.

کلمات کلیدی

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت