• 1405/02/17 - 21:18
  • تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
همزمان با اجرای برنامه آفرین گویی در کانون هرمزگان؛

 رامش محمودی فر به‌عنوان گنجینه‌ فرهنگی تجلیل شد

همزمان با اجرای برنامه آفرین گویی به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم ، از رامش محمودی فر که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده است به عنوان گنجینه فرهنگی کانون هرمزگان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان؛ رامش محمودی‌فر، از همکاران فرهیخته و شریف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان، پس از سال‌ها خدمت صادقانه و ثمربخش در سنگر مسئولیت، سرانجام به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

ایشان که سالیان متمادی در جایگاه های مختلف مسئول دفترو امور اداری خدمت نمودند. در نهایت با سمت کارشناس مسئول امور اداری که منشأ خدمات گرانقدر و مؤثری بودند بازنشسته شدند.

رامش محمودی فر به‌عنوان گنجینه‌ فرهنگی تجلیل شد

 سرکار خانم محمودی فر با مهربانی، خوش‌رویی، تدبیر و صبوری خود، الگویی شایسته از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری را برای همکاران به یادگار نهادند.

اکنون که دفتر پرافتخار خدمت ایشان به پایان رسیده و فصل تازه‌ای از زندگیشان آغاز گردیده ، خالصانه‌ترین سپاس‌ها و بهترین آرزوها را برای این بانوی گرامی ابراز می‌داریم . آرزومندیم سال‌های پیشِ رویشان سرشار از سلامتی، آرامش و سرافرازی باشد.

رامش محمودی فر به‌عنوان گنجینه‌ فرهنگی تجلیل شد

گفتنی است ؛ در این برنامه رامش محمودی فر از طرف مدیرعامل کانون دکتر علامتی و همچنین مدیرکل کانون استان پروین پشتکوهی مورد تقدیر قرار گرفت .

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت