نمایشگاه ماهی پرنده درمرکز قشم برگزارشد
نمایشگاه دست سازه های تابستانه اعضا مرکز قشم با حضور فرماندارقشم افتتاح شد. در این نمایشگاه برنامه های جانبی مانند معرفی روزانه کتاب های نو رسیده، کارگاه مادر و کودک ،کارگاه مادر و نوجوان، شب مانی در مرکز و برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و نمایش فیلم و انیمیشن برگزار شد.
گزارش تصویری/اردوی تابستانه در مرکز هرمز برگزار شد
اردوی تابستانه در مرکز هرمزبا حضور والدین و اعضای کارگاه های تابستانی در پارک شهدا جزیره هرمز در برگزار شد. دراین اردو که با حضور ۳۰نفراز والدین و اعضا برگزار شد، برنامه های مختلفی از جمله شعرخوانی توسط مادران، مسابقه بین مادران و بازی اعضا به همراه مادران اجرا شد.
به مناسبت هفته دولت؛
گزارش تصویری/ نمایشگاه ماهی پرنده در مرکز هرمز برگزار شد
نمایشگاه دستاورد های تابستانه ماهی پرنده با حضور امام جمعه هرمز ، بخشدار هرمز ،اعضا وهمراهی والدین افتتاح شد.
مدیرکل کانون هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد
در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان به عنوان دستگاه اجرایی منتخب شناخته شد و از پروین پشتکوهی ، مدیرکل کانون هرمزگان، تجلیل به عمل آمد.
با مشارکت کانون هرمزگان؛
تفاهمنامه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در جزیره قشم به امضا رسید
تفاهمنامه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی متقابل میان عادل پیغامی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم و پروین پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با هدف تحقق عدالت آموزشی در جزیره به امضا رسید.
با حضور مدیرکل کانون هرمزگان برگزار شد؛
نشست انجمن محیط زیستی میراث پریشان با اعضای شورای فرهنگی کانون هرمزگان
در نشستی با حضور پروین پشتکوهی، مدیر کل کانون هرمزگان، یحیی اسماعیل پور،عضو هیات علمی بخش محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه هرمزگان، مصطفی بقایی پور ،از فعالان زیست محیطی هرمزگان و اعضای شورای فرهنگی کانون هرمزگان طرح پیشنهادی انجمن میراث پریشان بررسی شد.
از سوی کانون هرمزگان؛
مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری هرمزگان تقدیر شد
سپیده جوادی، مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری هرمزگان در نشست تخصصی تقدیر و هم اندیشی با فعالان حوزه کودک و نوجوان و حال خوش زندگی از سوی مدیر کل کانون هرمزگان تقدیر شد.
به مناسبت هفته دولت ؛
نمایشگاه ماهی پرنده در روستای منگلی بریزگ شهرستان سیریک برگزار شد
همزمان با هفته دولت؛نمایشگاه "ماهی پرنده" در روستای منگلی بریزگ شهرستان سیریک برگزار شد.
با حضور رئیس هیئت ورزش های همگانی برگزار شد؛
اختتامیه دومین دوره مسابقات دومینو جام آراز کانون هرمزگان
قهرمانان ردههای سنی دومین دوره مسابقات دومینو "جام آراز" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان معرفی شدند.
برگزاری نمایشگاه ماهی پرنده در مرکز جاسک
به مناسبت هفته دولت؛ نمایشگاه "ماهی پرنده" در مرکز جاسک به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
