میزبانی از آسمان نمای سیار در مرکز شماره 2 بندرعباس
به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی نجوم، مرکز فرهنگیهنری پارک لاله بندرعباس، برنامه علمی، آموزشی با محوریت آسماننما برگزار کرد.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان، در این برنامه اعضای مرکز با همراهی عفت تفضلی، مربی فرهنگی کانون استان، با سیارات و پدیدههای منظومهی شمسی آشنا شدند.
تفضلی با اشاره به اهمیت تجربههای علمی برای کودکان گفت: استفاده از آسماننما فرصت مناسبی برای آشنایی عمیقتر اعضا با ساختار منظومه شمسی و جایگاه سیارات فراهم کرده است.

در ادامه برنامه، شرکتکنندگان به ساخت کاردستی و نقاشی از سیارات پرداختند و آموختههای خود را در قالب آثار هنری ارائه دادند.
گفتنی است؛ هدف از اجرای این فعالیت، افزایش توجه و علاقهمندی اعضا به مباحث نجومی و تقویت روحیه پژوهش و کشف در میان کودکان و نوجوانان عنوان بود.

